דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרי אינטרנט - כיצד? 

מאת    [ 08/11/2010 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 1723 פעמים ]

אתם עתידים לבנות אתר אינטרנט חדש ולא מוצאים את הידיים והרגליים? הגיוני. ככה זה כשחברות לבניית אתרים מציפות אתכם בכל מיני מושגים מקצועיים שלא מדברים אליכם ויוצרות אצלכם תחושה של חוסר וודאות שגורמת לכם לחשוב שאולי אתם לא בסדר שאתם לא מכירים את המושגים. מה זה אחסון ומה זה HTML בכלל?!

בניית אתרי אינטרנט זה לא תהליך פשוט ויש הרבה החלטות שצריך לעשות בדרך לאתר המיוחל. המאמר הזה ילווה וינחה אתכם בדרך לבניית האתר.

ההחלטה באיזו חברה לבחור היא אולי ההחלטה הקשה והחשובה ביותר ויש לה השפעה על כל התהליך של בניית האתר. חשוב לבחור נכון.

קודם כל נסו לבחור בחרה שתתן לכם את כל הפתרונות שאתם צריכים תחת קורת גג אחת. כלומר, בדקו שאותה החברה מספקת לכם גם שירות של תכנון האתר (יחד אתכם כמובן), גם של העיצוב הגרפי של האתר, גם את תכנות האתר, גם קידום של אתר האינטרנט במידה ותרצו גם לקדם את אתר האינטרנט שלכם במנועי החיפוש וברשתות החברתיות וגם תאפשר לכם לאחסן את אתר האינטרנט במידת הצורך.

המחיר, גם הוא פקטור חשוב כאשר בוחרים חברה לבניית אתרים. הקציבו מראש סכום אותו אתם מתכננים להשקיע וככה תמנעו מפיתויים שיתפסו אתכם בדרך. הגיעו מכווני מטרה והיזהרו ממחירים זולים מידי, מחירים זולים נועדים לפתות אתכם אך ברוב המקרים טומנים בחובם הפתעות בהמשך הדרך.

לאחר שבחרתם את החברה הנכונה עבורכם, כזו שנותנת לכם את סל המוצרים המלא במחיר הוגן שעומד במסגרת התקציב שלכם, עברו על החוזה שלהם בקפידה ובדקו שאין סעיף שאינו ברור לכם. אם יש סעיף כלשהו שאתם לא מבינים התעקשו לקבל הסבר לגביו.

תהליך העבודה צריך להתחיל בתכנון מוקפד של אתר האינטרנט. על הספק שלכם לדעת בדיוק מיהו קהל היעד שלכם ולהכיר את השירות או המוצר שאתם מוכרים לעומק. רק ככה אפשר יהיה לתכנן אתר אינטרנט שישיג את המטרות שלשמן הוקם האתר.

השלב הבא הוא שלב העיצוב הגרפי. העיצוב הגרפי של האתר צריך להיגזר מהמיתוג הקיים של בית העסק במידה ויש כזה. במידה ואין מיתוג קיים לעסק על אתר האינטרנט לקבל עיצוב שהולם את תחום העיסוק שלכם ונראה מקצועי ונעים לעין. אל תתפשרו על צבעים שאינן נראים לכם ויחד עם זאת נסו להישמע לעצתם של אנשי החברה, שהם בעלי הניסיון בבניית אתרים.

לאחר שלב העיצוב נכנסים לשלב התכנות והכנסת חיים בתוך העיצוב הגרפי. שלב זה בהרבה מקרים לוקח את מירב הזמן. שימו לב שיש הבדל בין אתרים שיושבים על מערכת ניהול מוכנה של בית העסק לבין אתרים שמותאמים באופן אישי עבור הלקוח. כמובן שאתרים בהתאמה אישית נחשבים לאיכותיים יותר ועשויים לעלות קצת יותר כסף אך יחד עם זאת להעלות את רמת הביצועים של האתר.

מרגע שהאתר מוכן כל מה שיש לעשות הוא להתחיל להפיץ את הבשורה. ניתן להיעזר בשירותי קידום אתרים בגוגל או ברשתות חברתיות שמספקת החברה. התוצאות במצב כזה עשויות להיות מעולות אבל יש להם גם מחיר. אם נשאר לכם מספיק תקציב לטובת הדבר מומלץ להשתמש בשירותי קידום אתרים.

מאמר זה פורסם על ידי כותב תכנים מקצועי מחברת Click4Web העוסקת בבניית אתרים, עיצוב אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ועיצוב גרפי.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב